torstai 19. maaliskuuta 2015

FRASER ISLAND, PURE LOVE AND MILLION PICTURES

Ensimmäinen päivä fraserilla oli aivan uskomaton! Odotukset oli kovat, mutta nekin rikottiin. Lähtö oli aamulla 7 ja ajettiin rainbow beachin kautta lautalle ja fraserille! Ajeltiin isolla bussilla pitkin rantaa ja välillä oltiin hiekassa kiinni! Käveltiin 40 min aavikolla, että päästiin upealle lake wabbylle!! Uitiin siellä niiden kalojen keskellä, joita fishbath altaisiin laitetaan ja saatiin ilmaset jalkahoidot.  Takaisin bussille ja herkuteltiin ansaitut tim tamit! Nähtiin dingoki just niinkun halusin sen nähdä: Noin metrin päästä, mutta välissä turvallinen bussin lasi!! Illalla oli meksikolainen kolmen ruokalajin illallinen, ai että miten luksusta ja päivä vaan parani! Tähtitaivasta rannalla ei voi edes kuvailla! Ehdottomasti elämäni hienoin. Vielä hiekasta paljastuvat valoa sädehtivät planktonit vei loputki mahdolliset päivää kuvailevat sanat! Ilta kulu rennosti korttia pelaillen ja valmistaudittiin seuraavaan, vielä isompaan päivään! Tutustuin tuolla aivan ihaniin norjalaisiin vaihto-oppilaisiin ja niiden kanssa tuli vietettyä lähes koko reissu! :)

Ei oo muuten ikinä ollu näin vaikeeta valita kuvia, joten pahoittelut kuvatulvasta..en osannu edes jaotella kahteen postaukseen ni eiku kaikki kerralla vaa.. Enjoy ;)

"Big Mama"

Toinen päivä ja luksusaamiainen 9h yöunien jälkeen ei kuulosta hassummalta nytkään! Matkattiin 75 mile beachia pitkin laivanhylylle ja Pinnacles kukkuloille, joista voi löytää älyttömän monta eri hiekan sävyä. Käytiin uimassa champange pool:eissa sekä Eli Creekissä, missä pelailtiin lentopalloa niin innoissaan, että selkä palo :D Syötiin taivaallinen piknik lounas kera Iguaanien ja vaellettiin jälleen dyyneillä, sekä kiivettiin Indian head kukkulalle! Ilta huipentui Aussie tyyliseen illalliseen ja maailman hauskimpaan juomapeliin!

Pinnacles

Champange pools

Indian Head

Kirrar sand blow

Kolmas päivä käynnisty lyhyiden yöunien jälkeen sademetsäkävelylä. Kyllä, kyseessä on maailman ainoa sademetsä, joka kasvaa hiekassa! Siellä oli myös "näkymätön puro", jonka vesi on niin kirkasta, että paljaalla silmällä näyttää lähes polulta. Viimeisenä oli vuorossa kuvien perustella eniten odottamani paikka, Lake McKenzie. Uskomattoman kaunis järvi turkosin veden ja valkoisen hiekan kera. Teki muuten kotiinlähdöstä älyttömän vaikeaa. Julian sanoja lainaten kuvissa ei oo tärkeintä se onko ite päättäny pistää silmät kiinni ja suun auki, vaan kokonaisuus, joka noissa maisemissa ja tolla porukalla ei voi epäonnistua!

Invisible creek

Lake McKenzie

Last weekend in Fraser Island was incredible! They say a picture tells more than thousand words but what happens when a picture tells nothing about how it really was? Thank you girls♥

~Noora

1. näyttää upeelta!! :) millä porukalla tuolla siis olit, mitä kautta? :)

1. Kiitos! SItä se olikin! :) olin sunset safaries järjestämällä 3pv/2yötä reissulla ja etukäteen tunsin vaan yhden saksalaisen au pairin. Meidän reissu lähti Brisbanesta ni suurin osa oli täällä asuvia, kun sit noosasta/rainbow beachiltä lähtevissä on yleensä enemmän reppureissaajia, tai nii ainaki luulisin :)