keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Eat Sleep Rave Repeat!


Vihdoinki!! Kunnon hiljaiselon jäljiltä vihdoin sain lisättyä viime viikonlopun Stereosonicin festarikuvat, vaikken vieläkään oon saanu univelkoja nukutta pois :D Tällä hetkellä lapset on siis kesälomalla ja mun työpäivät pidempiä ku arkena. Aika kuitenki menny tosi nopeesti enkä voi uskoa et on jo keskiviikko, joka tarkottaa siis sitä, että viikon päästä mun hostperhe suuntaa jenkkeihin ja mun perhe tänne!! En tiedä millo ton asian käsitän, ku en meinaa vieläkään käsittää olevani ite täällä!
Takasin festareihin, kokoonnuttiin isolla au pair porukalla kaverin kämpille ja suunnattiin yhessä alueelle. Lauantain huiput oli ehottomasti Calvin Harris ja Tiesto! Ihmettelin sillo vähän meininkiä, ku tuntu että porukka vaan hengas juomineen lavan ääressä, eikä ollu mukana, mutta sunnuntai oli aivan vastakohta! Alesso, Steve Aoki, Skrillex ja miljoona muuta!! Aivan huikeeta ja Australian rentous näky kyllä tuollakin! Tässä pähkäilem et mihinkähä festareilla sitä seuraavaks menis ;)

All that needs to be translated: Stereosonic was amazing!!!





Näitä perus festarimaisemii ;)





Pakko myöntää et oon kyllä ollu yhtä hymyä koko viikonlopun!Mä niin rakastan festareita!



~Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti